Verhalen
DIE
Verbinden
EN
Verankeren
Sommigen noemen mij een meesterlijke multitasker, mijn klanten zien mij vooral als een specialist met generalistische troeven. Kortom: ik pen van alle markten thuis. Maar genoeg over mij! Waarvoor jíj bij
Creatie
Sterke content creëer je niet zomaar. De creatiefase begint altijd met een vooronderzoek (lees: een uitgebreide intake en mijn eigen research). Wie ben jij, welke mensen wil je bereiken en wat is jouw voornaamste doelstelling? Welke content hebben we nodig doorheen de customer journey? Dankzij mijn analytische lens stel ik je contentmarketing-aanpak scherp. Misschien héb je deze strategische basis al. In dat geval gaan we gewoon meteen van start met het creëren.
Van contentkalenders naar blogs of webpagina’s, en van how to's in audio- of videoformaat: ik maak content die raakt. De combinatie van ratio en emo zorgt voor storytelling pur sang. Volgens een strikt afgelijnde briefing als het moet, conceptueel creatief als het mag. En dat alles in drie talen: Nederlands, Engels en Frans. Enkel voor die laatste werk ik samen met een externe partner. De eerste twee zijn mijn moedertalen.
Van contentkalenders naar blogs of webpagina’s, en van how to's in audio- of videoformaat: ik maak content die raakt. De combinatie van ratio en emo zorgt voor storytelling pur sang. Volgens een strikt afgelijnde briefing als het moet, conceptueel creatief als het mag. En dat alles in drie talen: Nederlands, Engels en Frans. Enkel voor die laatste werk ik samen met een externe partner. De eerste twee zijn mijn moedertalen.
Op 't creatief menu:
Distributie
Content is de grondstof, maar distributie is de motor die het laat draaien. Met mijn strategische planning zorg ik voor een gesmeerde uitvoering. Welke distributiekanalen zijn het meest geschikt voor de inhoud en de doelgroep? Hoe bereiken we met de aanwezige middelen het beste resultaat?
En dan pas ik mijn content aan voor elk kanaal. Volgens het platform én het gedrag van je doelgroep op dat specifieke platform. Maar daarmee is de kous nog niet af, dat weet jij ook. Daarom monitor en optimaliseer ik je content voortdurend. Soms voor conversies, altijd voor langetermijnrelaties.
LAAT MIJ JE CONTENT VERSPREIDEN
En dan pas ik mijn content aan voor elk kanaal. Volgens het platform én het gedrag van je doelgroep op dat specifieke platform. Maar daarmee is de kous nog niet af, dat weet jij ook. Daarom monitor en optimaliseer ik je content voortdurend. Soms voor conversies, altijd voor langetermijnrelaties.
Op 't creatief menu:
Interactie
Je wil een b(ek)lijvend resultaat? Dan moet je betrokkenheid creëren, zowat de belangrijkste pijler van contentmarketing. En dat vraagt om tweerichtingsverkeer. Neem nu customer testimonials in tekst-, audio- of videoformaat: een geweldige manier om de dialoog met bestaande klanten te openen. Niet alleen krijg je waardevolle feedback, ook delen ze met plezier de customer testimonial met hun eigen netwerk. Net dát sneeuwbaleffect beloof ik je.
Je mag erop rekenen dat je content altijd aanzet tot (inter)actie. Triggeren met taal kan ik als geen ander. Of dat nu via nieuwsbrieven, reacties op sociale media, webinars, interviews, user-generated content of iets anders is. De resultaten zijn om om over naar huis te schrijven.
Je mag erop rekenen dat je content altijd aanzet tot (inter)actie. Triggeren met taal kan ik als geen ander. Of dat nu via nieuwsbrieven, reacties op sociale media, webinars, interviews, user-generated content of iets anders is. De resultaten zijn om om over naar huis te schrijven.
Op 't creatief menu: